• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers

-List these rules on your blog.

-Share 7 facts about yourself on your blog.

-Tell 6 unspectacular quirks of yours.

-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to
their blogs.

-Link the person who tagged you.

Leave a comment for each blogger.

what is the purpose for tagging people this time, is only to know exactly who are my frens ..hehe

7 facts about me:

1. Music junkie. Camelia, Sex Pistols, Rancid, Kemuri, Plague of Happiness, The Ramones bla bla bla....

2. Tak suka shopping.

3. Boleh setelkan kiub rubik siap suma kaler under 3 minit.

4. Pantang gila babi orang ketuk pintu bilik aku macam babi.

5. Tak suka ulat bulu. Lemah lutut aku nengok.

6. Sebelum umur aku 14 tahun, satu lagu barat pun aku tak tau. Hitz.fm pun aku leh kata amenda tu?

7. Pemalu ngan pompuan. Betul....

6 unspectacular quirks (habit pelik) :

1. Suka lemaukan biskut. Biskut! Bukan keropok. Keropok lemau kucing pun tak nak.

2. Selalu berangan masa tengah mandi. Berangan jadi Brandon Routh la. Berangan jadi manager Arsenal la.

3. Suka ramas2 roti Gardenia sampai jadi seketul roti. Ha ha. Dan makan..Sedap!

4. Kebolehan tidur macam Nobita. Satu...dua...zzz....zzz.....

5. Style gelak aku berubah seiring dengan perubahan masa dan geologi.

6. Time kenduri aku selalu lepak kat bahagian basuh pinggan sebab...sebab...takkan aku nak lepak ngan makcik kopek bawang kot??

7 orang yang aku nak tag:

takde sapa2. haha.

Photo

Sunday, February 22, 2009

pada 10:26 AM


3 nyamuk:

February 23, 2009 at 7:23 PM
Permalink this comment

said...

peh..mantap! under 3 minit tu

hebat2x

February 24, 2009 at 12:38 AM
Permalink this comment

said...

harus ke memanjangkan nama aku...
tp kebolehan tido ko memang disaksikan oleh aku td..tahniah!

February 28, 2009 at 11:33 AM
Permalink this comment

said...

waUu muZam..tahNiah sbb dapat jadi mCm nObita..
mmG perLu panjang nama bai..kalu leh tambahkaN lagI hiperbOla..hahahha

Popular Posts