• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers

Gua: Err..En. Blur, En. Blur dapat tak surat saya?

En. Blur: Owh..awak yang call semalam tu ye? Err..sebenarnya semua surat yang sampai kat MERENG ni Pn. Banyak-Songeh yang uruskan. Awak cuba tanya dia dulu, ok?

Gua: Wokeh wokeh..
(Mendail MERENG semula)

Gua: Err..halo. Puan Banyak-Songeh, please..

Operator: Sebentar ya.

Tuut..tuuut...

Pn. Banyak-Songeh: Heloo ~

Gua: Helo..ni Puan Banyak-Songeh ke?

Pn. Banyak-Songeh: Ye, saya.

Gua: Puan, saya ada hantar surat semalam pasal saya punya pung pang pung pang. Surat tu sampai tak?

Pn. Banyak-Songeh: Ye, saya dapat. Tapi ada surat A dan surat B je kan. Awak hantar surat C nanti baru kami boleh proses permohonan awak tu.

Gua: Tapi bukan surat B dah nyatakan segala butir surat C ke?

Pn. Banyak-Songeh: Ye saya tau. Tapi disebabkan suara saya kiut dan saya sendiri banyak songeh, awak kena la hantar surat C tu, ok?

Gua: (Baling henpon ke anjing berdekatan)

Pn. Banyak-Songeh: Helo?? Helo??

Photo

Wednesday, February 10, 2010

pada 4:43 PM


21 nyamuk:

February 10, 2010 at 6:02 PM
Permalink this comment

said...

asal lu x baling kt dia je??

February 10, 2010 at 6:04 PM
Permalink this comment

said...

u r cute eventhough u r angry. haha nickname puan banyak songeh tu kelakar.

February 10, 2010 at 6:13 PM
Permalink this comment

said...

wehh..mati tak anjing tu...?

February 10, 2010 at 6:16 PM
Permalink this comment

said...

enset ko mahal x?baling la kat aku.plis.plis

February 10, 2010 at 6:27 PM
Permalink this comment

said...

Surat D,E,F, dan G mungkin akan menyusul kot.

February 10, 2010 at 6:32 PM
Permalink this comment

said...

birokrasi mcm ni usually ada dlm gov institution kot.. *sigh*

February 10, 2010 at 7:02 PM
Permalink this comment

said...

Kah kah kah.. Banyak songeh tol.. Tapi tolong jgn baling henpon please.. Bagi kat aku jek.. Ngee..

February 10, 2010 at 7:34 PM
Permalink this comment

said...

hahahaha
nama yg sgt menggeletek ulu hati aku
puan byk songeh
cute giler
hahahahaha!!

February 10, 2010 at 8:07 PM
Permalink this comment

said...

suare cute?..ntah2 cik lg tu kot..lum jadi puan lg tu..

February 10, 2010 at 8:11 PM
Permalink this comment

said...

hehe..angin satu badan..naseb baek bukan depan mata betol2..

February 10, 2010 at 10:58 PM
Permalink this comment

said...

msia ni mcm2 birokrasi ade..naik nyampah tgk..pegi A, die suh pegi B, pegi C. straight to the point la..belok2 pe hal..hehe..aku plak nk emo ni..

February 11, 2010 at 6:51 AM
Permalink this comment

said...

benda haram jadah ni dipanggil "bureaucratic red tape" kan. cam bab kan bro.aku penah kena. 7 kali songehnya.siut tol!

February 11, 2010 at 12:30 PM
Permalink this comment

said...

lu baling anjing kat dia

February 11, 2010 at 10:55 PM
Permalink this comment

said...

memang blur n songeh ler diorang

February 12, 2010 at 1:51 AM
Permalink this comment

said...

agak2 anjing tu sempat elak x? muahaaha~

February 12, 2010 at 4:02 PM
Permalink this comment

said...

hahahaha!!! lol....

my update: http://cjalhafiz-lifejournal.blogspot.com/2010/02/just-shut-up.html

February 12, 2010 at 7:25 PM
Permalink this comment

said...

lain kali buat entri cm nie ea!

February 12, 2010 at 10:34 PM
Permalink this comment

said...

been there. rse mcm nak carut2 je kat puan banyak songeh. menghabiskan kredit phone je call. huh!

February 12, 2010 at 10:52 PM
Permalink this comment

said...

hahahaha. ok, kesian anjing tu.
puan banyak songeh go die.

February 14, 2010 at 9:05 PM
Permalink this comment

said...

finaly dapat gak masuk sini..internet wa lmbap tahap siput babi punye anak!

hahaahhaha
akhirnye wa gelak gak baca entry ni.lain kali ko sound kat pn bnyak songeh tu..cam ni..

Pn. Banyak-Songeh: Ye saya tau. Tapi disebabkan suara saya kiut dan saya sendiri banyak songeh, awak kena la hantar surat C tu, ok?

lu jawab :
walaupun pn kiut tapi perangai puan boleh tahan gak.mcm sampah sarap!


sekian

February 17, 2010 at 10:13 PM
Permalink this comment

said...

huhuhuhu...

aku selalu bahasakan diri Abang Kacak kalau awek dail no telepon aku...


lalallalalala...♫♪♫

Popular Posts