• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers

Gua jarang nak puji member laki ni. In fact, tak pernah pun. Kalau lu orang nak tau, budak laki jarang puji member. Budak laki tak macam budak pompuan. 

Budak pompuan kalau jumpa member, dia kata: "Ih..ih...cantiknya baju kau..." atau "Waahh...lawanya ko hari ni...berseri-seri!". 

Budak laki kalau jumpa member, dia kata perkara sebaliknya: "Babi, bundle celah mana ko cilok baju tu?" atau "Bro, lu memang cilakak la..."

See? Kalau budak laki cakap camtu, maknanya dia puji la tu. Biasa kalau budak laki terdengar ayat-ayat macam ni, senyuman nipis akan terukir. Tapi gua tak sure budak pompuan boleh mengukir senyuman atau tak. Barangkali, pengkid pun akan merajuk.

Masa gua sekolah, gua ada berkawan dengan sorang brader ni. Orang panggil dia Dan. Bagi gua, Dan merupakan spesies manusia yang paling perfect. Tinggi dia ada dekat 190 cm. Pointer tak pernah jatuh kurang 3.5 sejak Form 1. Rambut lurus. Hensem nak mampus. Mak Cina. Pandai cakap Mandarin. Bapak Melayu. Pandai cakap Melayu gak. Kaya. Atletik. Main bola, volleyball, ragbi dan lastik cicak. Paling tak tahan, bodi solid. 

Memang intimidated la gua dan rakan-rakan kalau berjalan di samping Dan ni. Rasa macam hobbit pun ada. Tapi, Dan ni perangai Melayu asli. Sopan, gila-gila, humble. Jadi, semua orang suka dia. 

Gua pernah terbaca dari satu diari yang gua cilok dari androgynous sekolah gua (kita orang panggil apon). "Semalam aku tidur kat katil Dan. Hish, rasa macam nak pancut je..." (buwweekkkkk....!)

Jadi, sempena hari besday member gua ni, gua nak ucap selamat berbesday kepada Dan. Lu memang cilakak la, Dan..




Photo

Friday, April 16, 2010

pada 11:04 AM


36 nyamuk:

April 16, 2010 at 11:16 AM
Permalink this comment

said...

kirim salam dekat dan

April 16, 2010 at 11:33 AM
Permalink this comment

said...

ko rasa nak pncut per??????

April 16, 2010 at 12:26 PM
Permalink this comment

said...

hahaahha..
kim salammmmmm..

cakap dari awek comel gila tapi pendek.kahkah

April 16, 2010 at 12:30 PM
Permalink this comment

said...

haha.

kawan yang tulis diari tu memang cilakak..

cilakak ni bukan pujian

true cilakak.

April 16, 2010 at 12:52 PM
Permalink this comment

said...

dan tu ex aku dlu. lalalaaa~

April 16, 2010 at 1:07 PM
Permalink this comment

said...

owh ak xsuke lelaki perfect...
sbb seperfect mne pon msti ade kekurangan kan?

ak selalu yakin kekurangan mr perfect ialah xhebat atas katil... xpon penis kcik...

biar hodoh or loser tp dpat puaskan ai... wahaha...

April 16, 2010 at 1:28 PM
Permalink this comment

said...

keh keh...

gila punyer diari...

hahahah...

April 16, 2010 at 1:49 PM
Permalink this comment

said...

sape dak androgynous tuh??
gilak ape nak pancut kt katil laki
hahaha

April 16, 2010 at 3:15 PM
Permalink this comment

said...

wei!bengong!kwn ko 2 gay ke ape nak pancut2 tgk laki?
geli geleman aku!

April 16, 2010 at 5:35 PM
Permalink this comment

said...

@ redplasticbag
done

April 16, 2010 at 5:36 PM
Permalink this comment

said...

@ JMR
saya xde nafsu terhadap lelaki walau sehensem mana pun dia. so, pancut2 ni xda dalam kamus hidup saya.

April 16, 2010 at 5:37 PM
Permalink this comment

said...

@ tfaaa
haha..wokeh..

April 16, 2010 at 5:37 PM
Permalink this comment

said...

@ nasikputeh
haha..kesian budak tu...terus bersara dari arena apon..

April 16, 2010 at 5:38 PM
Permalink this comment

said...

@ cik akma
kenapa clash?

April 16, 2010 at 5:39 PM
Permalink this comment

said...

@ crazy_labelle
hahaha...betul gak...!

April 16, 2010 at 5:39 PM
Permalink this comment

said...

@ -C.Gad!s-
diari seorang apon

April 16, 2010 at 5:40 PM
Permalink this comment

said...

@ judiene
dia tak gila. dia gay perasan pompuan.

April 16, 2010 at 5:40 PM
Permalink this comment

said...

@ wanie-san
hahaha...ko x tengok corak bunga2 dia lukis kat diari dia...

said...

brani lu bc diari bliau...
tk kne sesah ke? kehkehkeh

Anonymous

April 16, 2010 at 7:37 PM
Permalink this comment

said...

hahaha apon tuh klako....

geli je...

April 16, 2010 at 8:13 PM
Permalink this comment

said...

hahaha
dudok atas katil saja-saja pon boleh klimaks

celaka!

hahaa!

said...

Hohoho.. Aku ngeri baca part last tu.. Tapi kannnnn.. Nape yg perfect mesti orang suke ye? Heee..

April 16, 2010 at 9:18 PM
Permalink this comment

said...

wa sebagai perempuan kne lOrh puji si Dan nih.

"nsem seh lu ari nih, badan ketak2, tinggi lampai, bijak bestari, epi birthday yek".

April 16, 2010 at 11:40 PM
Permalink this comment

said...

dan mesti kacak macam gua. kehkehkeh..

April 17, 2010 at 9:20 AM
Permalink this comment

said...

@ yusuf
haha...nak cilok kena ada skill..

April 17, 2010 at 9:21 AM
Permalink this comment

said...

@ erine
kah kah...

April 17, 2010 at 9:22 AM
Permalink this comment

said...

@ berd
rasa nak tampor pun ader...

April 17, 2010 at 9:23 AM
Permalink this comment

said...

@ farhanadr
ntoh ler..

April 17, 2010 at 9:24 AM
Permalink this comment

said...

@ cik bumble bee
spot on! hahaha...

April 17, 2010 at 9:24 AM
Permalink this comment

said...

@ zulhafixi
ang aku tempeleng kang ndak? muka tempayan...

April 17, 2010 at 10:20 AM
Permalink this comment

said...

hoy aplod la gambar budak Dan tu seketul. kasi tengok sikit how perfect he is :D

April 17, 2010 at 11:48 AM
Permalink this comment

said...

pergh bapak jambu mamat tuh sampai nak terpancut. haha. bro, lu kasi upload sket bro. hensem sgt ke. ;p

said...

babi pe rse nk pancut..cm cilakak la lu nye mmbe..adoi..wa rse.klau mmbe lu tdo kt katil lu pn die tulis rse cm nk pancut..haha

April 19, 2010 at 8:54 AM
Permalink this comment

said...

@ husna
dia x bagi la...haha...org dah berpunya la katakan..

April 19, 2010 at 8:55 AM
Permalink this comment

said...

@ farah
haha...dan x bagi la wei...

April 19, 2010 at 8:56 AM
Permalink this comment

said...

@ a little less conversation
aku sangsi kalau dia pancut kat katil aku...

Popular Posts