• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers

Masa saya umur 5 tahun, saya bersekolah di Tabika Perpaduan di taman perumahan saya. Saya suka bersekolah di situ. Saya pergi ke sekolah jalan kaki je. Setiap hari saya berjalan ke tabika dengan kawan perempuan saya. Namaya Nurul. Nurul apa saya pun tak tahu. Nurul tinggal selang tiga rumah dari rumah saya.

Setiap pagi, Nurul akan tunggu saya di rumah saya sebelum kami ke tabika bersama-sama. Nurul ni garang jugak orangnya. Kadang-kadang, bila saya lambat sikit, dia mesti marah kat saya. Tapi saya senyum je (Wuekk!). Tapi bile nampak ayah Nurul, Pak Cik Razali, saya mesti lari lintang pukang. Pak Cik Razali garang. Lagi garang dari Nurul. Garang-garang Nurul pun, dia selalu belanja saya ice pong masa balik tabika.

(Present time)
Aku dengo die tengah kat Kolej Kejururawatan skang. Grang pun dah tak lagi. Ada la dalam 8 tahun aku tak jumpa dia lagi. Camne rupa pun aku tak tau. Anak dara. Standard la dok umah tak keluar-keluar.

Photo

Saturday, January 24, 2009

pada 2:59 PM


0 nyamuk:

Popular Posts