• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers
















Sinopsis yang saya buat pada Subuh hari:

Yang paling kiri tu Sheldon. Yang paling kanan lak Leonard. Dua ekor ni memang tafsiran tepat bagi nerd. So freaky smart but yet funny dan sangat tidak pandai bersosial dengan manusia di luar lingkungan 'nerd' mereka.

Yang tengah tu namanya Penny (why Penny though?). Penny jiran baru makhluk nerd ni. Kinda cute tapi aku pasti ada orang lagi cute. Cuba bayangkan apa jadi bile nerd ni berjiran ngan pompuan hot pastu peramah lak tu?

Drama show ni macam cabai dia punya lawak. Lawak intelek. Bukan lawak Cecupak. Gelak-gelak tengok show ni pun aku dapat banyak facts pasal quantum physics dalam citer ni.

Asal drama Melayu takde citer-citer macam ni? Nape bile aku bukak TV drama melankolik je ada? Harap banyak lagi drama-drama comedy yang kacip macam Pi Mai Pi Mai Tang Tu. At least ada drama macam Pepaya@Kaber Hero Kaber Zero jadi la..Asal bukan Cecupak.

Photo

Wednesday, January 28, 2009

pada 5:55 AM


2 nyamuk:

January 28, 2009 at 9:57 AM
Permalink this comment

said...

Best r citer tuh..nnt ak nak?? hehe..
Lawak habis...

=)

January 28, 2009 at 2:44 PM
Permalink this comment

said...

xde hal...
cuma satu nak mention...
dtg bilik aku waktu malam...haha....

Popular Posts