• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers

Gua fed up. Gua jealous. Gua rasa dianak tirikan. Gua rasa macam ada garis-garis hitam kat belakang gua (sapa kuat baca komik Adik Cerdas Sin Chan tau la. Keh keh). Gua nekad malam ni. Azam gua jelas dan murni.

Satu benda pasti bila gua pergi sekolah hari Khamis adalah kerumunan rakan-rakan gua dari 5 Cemerlang sehingga 5 Usaha bersembang pung pang pung pang pasal wrestling malam semalam. Oleh kerana mak gua garang masa gua sekolah rendah dulu, gua tak pernah tengok TV lebih pukul 10 malam. Majalah Tiga yang itu hari pukul 10 tepat pun mak gua tak bagi tengok, lagikan WWF (sekarang WWE) yang pukul 11 malam tu. Sebab gua tak tengok WWF, gua tak boleh sembang pung pang pung pang dengan budak-budak yang tengok. Rasa macam nerd pun ada. Tapi tidak untuk malam ini. Malam ini gua nekad nak tengok.

**************

"Kenapa nak tengok gusti? Esok tak sekolah?"

"Cikgu Pendidikan Jasmani suruh tengok, mak."

Photo

Monday, September 14, 2009

pada 10:54 AM


2 nyamuk:

September 14, 2009 at 3:24 PM
Permalink this comment

said...

hahaha..
hampeh kelapa tol.
mak ko caye ker??
isk..

September 14, 2009 at 3:57 PM
Permalink this comment

said...

x caya rasanya....
tapi dah beria nak tgk, bagi je la....tp xde la best bebeno pun....
respek mak gua...

Popular Posts