• "If God is watching us, the least we can do is be entertaining..." - M. Moss

Followers

The Road to Guantanamo
Dipos oleh avid

Kat rumah, gua boleh kata beruntung dapat undi veto dalam menentukan channel apa yang akan ditengok sebab gua abang sulung. Hahaha. Jadi bila gua balik rumah, TV akan selalu main 3 channel je setiap kali gua tengok TV. Channel 551, 553 dan 555.

Antara sebab gua suka tengok 3 channel ni adalah kerana gua boleh compensate the fact that I'm not reading as much as I used to do. Satu sebab mungkin kerana gua tak reti cari buku daripada database library. Haha. Dan satu sebab lagi, buku yang gua suka banyak yang mahal nak mampus. In fact, last non-academical book yang gua beli dan baca adalah autobiografi Steven Gerrard yang gua baca sekitar awal tahun lepas.

Jadi, bila gua masuk internet gua akan cari every opportunitiy to download as much documentaries as I could. Yup, I'm a documentary junkie. Dan baru-baru ni, gua tengok satu dokumentari yang gua rasa sangat berkesan di hati. 1 jam 30 minit gua tengok dokumentari ni mengubah seluruh perspektif gua terhadap Blair dan Bush.

Ok. Persetankan rating IMDB semua tu. Gua tak nak bagi spoiler alert but quite frankly dokumentari ni meruntun hati jiwa gua. Hahaha, ayat..So, sambil-sambil mendownload R-rated movies tu, sedut la sekali dokumentari ni. Alang-alang hujung minggu ni tak dapat nak install The Sims 3 tu, boleh la sedut dokumentari ni. Hahaha.


Plot: Part drama, part documentary, The Road to Guantánamo focuses on the Tipton Three, a trio of British Muslims who were held in Guantanamo Bay for two years until they were released without charge.

Link:

http://www.mediafire.com/?zxx3udaq1662tja
http://www.mediafire.com/?auh7tyh7ljdq0y3
http://www.mediafire.com/?k796pv2ax1y5vxz
http://www.mediafire.com/?ttk6imnqe8lze4i
(Notice that I don't hyperlink this to ensure it'll work as long as possible)
Sub: Here



Photo

Saturday, November 6, 2010

pada 8:00 AM


9 nyamuk:

November 6, 2010 at 12:16 PM
Permalink this comment

said...

nice nice. gua pun minat dengan benda benda macam ni. cuma, gua selalu lost dalam menentukan channel. apatah lagi nak hold remote.



damn.

eh. apsal tahanan kena baju oren eh? ok. sebab mudah nampak! heh.

November 6, 2010 at 12:54 PM
Permalink this comment

said...

Kalau tak kena sepakkan penalti di perot mungkin kena tamparan wanita 5star dimuka kan??
perghhhh..sempat lagi perli aku tu...xpe..aku cool..huhu
ak download documentari ni..if xbest aku buat onar kat blog ko!
hahaha

oit2!nak tnya lor...aku rasa space local C aku besar kot. selain dari space ape lagi perkara2 yang membataskan the sims 3 tu dripda di install??? sbb 1 bar je lagi nak finish....plz....meroyan dah ni!

November 6, 2010 at 12:58 PM
Permalink this comment

said...

aku tgk 3 channel jg. 303, 701 dn 702. tp, yg 303 tu aku syak dah berubah. tlg check kan utk aku, boleh? kah kah kah.

November 6, 2010 at 1:00 PM
Permalink this comment

said...

wah..ada 'Silver bear' Berlin! wajib toton ni..plus guatanamo memang ada banyak controversy sket kan?

thanks sharing bro!

November 6, 2010 at 3:13 PM
Permalink this comment

said...

Dah lame x tgk TV.
Internet kills TV! =p

November 6, 2010 at 3:13 PM
Permalink this comment

said...

oit avid, whatsup!!
lame da tak menapak sini
huhu
btw, aku minat gak 3 channel tu
and citer psl Guantanamo ni familiar, so maybe aku akan donlod dan tengok nanti
thanks for sharing!

:D

November 7, 2010 at 3:54 PM
Permalink this comment

said...

yerp..

Gua pun layan 551, 553, 554 dan 555..

gua tak yah berebut sebab memang gua sorang jer yang kongker..

muahahahhaa.. [..gelak tang SIM 3 tue..]

November 7, 2010 at 4:06 PM
Permalink this comment

said...

haha, wa pun salu bukak 555 suma tu sebab rasa guilty dah tak rajin baca buku. dulu cam banyak je masa, sekarang ni somehow kenot find the time la.

Anonymous

September 9, 2011 at 6:16 PM
Permalink this comment

said...

erm..part 4 xleh dwnload da..=C

Popular Posts